Meld uw garantieclaim

Garantie

Meld uw garantieclaim

Gelieve te vermelden op welke naam de factuur is opgemaakt

Gelieve e-mail vermelden

Gelieve uw telefoonnummer vermelden

Gelieve factuurnummer vermelden

Heeft u het product geregistreerd voor de inbouwgarantie (Enkel aankopen gedaan na 18/09/2023).

A.U.B. Vermelden

Gelieve Kenteken of het chassisnummer vermelden

Hoeveel heeft de auto gelopen sinds de installatie van de nieuwe/revisiemotor?

Wat voor soort probleem heeft u met uw wagen / revisiemotor?

A.U.B. Vermelden

Heeft u de fouten al met de computer uitgelezen?

A.U.B. Vermelden

Heeft u de nieuwe oliekoeler (indien niet door ons aangeleverd) gemonteerd?

Als u de factuur niet heeft, vraag deze dan aan bij uw monteur/leverancier en bewaar. Deze is nodig om door te kunnen gaan met de inbouwgarantie.

Heeft u de nieuwe injectoren gemonteerd of heeft u de testuitslag?

Als u de factuur / testuitslag niet heeft, vraag deze dan aan bij uw monteur/leverancier en bewaar. Deze is nodig om door te kunnen gaan met de inbouwgarantie.

Heeft u de nieuwe Turbo gemonteerd of heeft u de testuitslag?

Als u de factuur / testuitslag niet heeft, vraag deze dan aan bij uw monteur/leverancier en bewaar. Deze is nodig om door te kunnen gaan met de inbouwgarantie.

Heeft u de Roetfilter (DPF) gecontroleerd/gereinigd/vervangen?

A.U.B Vermelden.

Heeft u de handleiding gevolgd?

Heeft u de motor volgens de handleiding ingebouwd (nieuwe pakkingen, eerste start volgens de instructie).

Hierbij verklaar ik dat dit formulier volledig naar waarheid is ingevuld.

Ik ga akkoord met de Algemene voorwaarden.

De garantie/vergoeding handelen wij af volgens onze voorwaarden.

U bent ervan op de hoogte dat V.O.F AUTOPARTS EINDHOVEN (revisiemotorbenelux.nl) is verantwoordelijk alleen voor de producten/onderdelen door V.O.F. AUTOPARTS EINDHOVEN (revisiemotorbenelux.nl) geleverd. V.O.F. AUTOPARTS EINDHOVEN (revisiemotorbenelux.nl) is niet verantwoordelijk voor schade ontstaan door onjuiste installatie van de motor of schade als gevolg van beschadigde aanbouwdelen.

Voor de inbouwgarantie moet u beschikken over een geregistreerde productgarantie en de benodigde facturen voor de vervangen onderdelen.

Indien wij tijdens de inspectie constateren dat het probleem geen verband heeft met het door ons geleverde product, maar er is iets dat door u/uw werkplaats heeft geïnstalleerd of de motorschade is het gevolg van niet goed werkende onderdelen/installatie, zijn de door ons gemaakte kosten van transport, inspectie en eventuele reparatie voor uw rekening. Uurtarief volgens onze voorwaarden van 50EUR excl. btw per uur. In dit geval zullen wij u vóóraf informeren over de mogelijke reparatie kosten en schadeoorzaken.

Bent u het niet eens met onze motorinspectie, dan vragen wij een expertise aan die door een onafhankelijke deskundige wordt uitgevoerd. Indien de expert akkoord gaat met onze expertise zijn de kosten van de expert voor uw rekening.